Re: Ładowarki akomulatorowe

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 15:56:16 MET DST

Gupik wrote:
> http://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=1258 , do cyfrakow bardzo popularna
>
> a może ma ktoś z was ładowarkę GP, a jeśli tak to jak się sprawuje ?? bo
> chcem wybrać 1 z tych co podałem i tą co jest w linku.

Miałem - i to jedną z tych najdroższych. Skończyła swój żywot w kłębach
paskudnego dymu (z eksplodującego kondensatora elektrolitycznego) - co
ciekawsze, w momencie eksplozji nie ładowała żadnych baterii tylko była
włożona do gniazdka. Przyjrzałem się potem dokładniej tej ładowarce od
środka - byle jakie rozplanowanie ścieżek, byle jakie elementy (zarówno
dobór, jak i montaż), odprowadzanie ciepła też trochę wbrew prawom
fizyki. Więcej nie kupię nic firmowanego logo "GP". Obecnie używam tej
ładowarki z linku powyżej i jestem zadowolony.

--
macminer