Zawieszanie i restarty kompa

Autor: Bojanek <bojanek_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 11:18:26 MET DST

Witam

Moj problem zaczął się dość dawno temu.

Początkowo posiadałem komputer w konfiguracji :

Płyta Abit Kt7A z możliwym najnowszym biosem ze strony producenta

396 MB RAM Kingston (256 + 128)

Procesor 1200 Athlon

Grafika Prolink Geforce 2MX400 64MB sterowniki 21.83

Dyski twarde Seagate barracuda 120GB 8MB cache 7200 RPM i samsung 80 Gb 8MB
cache 7200 RPM

DVD + Nagrywarka DVD

Zasilacz Codegen 300W

+ karty rozszerzające soundblaster 1024

karta sieciowa 3com

Faksmodem Pentagram Hex2

Karta firewire.

Później postanowiłem wymienić procesor na Duron 1600 , większego nie
obsługiwała płyta.

Zaczęły sie problemy po wymianie procka i wgraniu nowszych sterowników do
grafiki .

Przy 21.83 wszystko było ok.

Przy nowszych sterownikach następowało samoistne zawieszenie kompa lub
restart czasami np przy pisaniu w wordzie bądź oglądaniu stron internetowych
bądź przeglądaniu animowanych gifów.

Wczoraj wymieniłem grafikę na geforce`a 6200 256Mb Ram 64 Bit Palit daytona
350/700MHz

I problem się zaczął powtarzać, czyli samoistne zawieszanie i restarty przy
odpaleniu gry.

Żadne sterowniki nie pomagają.

Pomaga natomiast zmiana procesora , akurat miałem pod ręką Durona 800Mhz i
jak ręka odjął po jego włożeniu.

Sam nie wiem co to może być, procesor 1600 jest chyba dobry bo na geforce
2Mx400 i sterownikach 21.83 było ok.

Ktoś mi powiedział ze to wina zasilacza, wiec wczoraj wyjąłem wszystkie
komponenty żeby nie było obciążenia, zostawiłem tylko jeden dysk i grafikę i
nie pomogło dalej się zawieszał i restartował.

Może ktoś mi coś doradzi.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam