Mini komputer

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 10:34:29 MET DST

Chciałbym zrobić taki drobiazg. Wiem ze są komputery juz malutkie i dobrze
opakowane, ale mnie nie sac na zakup takiego , a przydał by mi się taki
wynalazek jak komputer serwisowy, b latam po ludziach i im sprzet
naprawiam, zakup złomiastego Laptopa odpada. Pieniedzy nie mam praiwe wcale
wiec na zasadzie, wygrzebania czegoś z archiwum.

Płyta micro ATX był by chyba jedną z najmniejszych mołżiwych, do tego jakaś
karta z TV out, Karta sieciowa, Jakiś dysk i wiecej chyba nie trzeba? Tylko
kwestia upchniecia wszystkich podzespołów. Jaki procesor / płyte poececie
do teog zastosowania?