Re: zatrzymujące sie filmy-dlaczego ?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 10:23:36 MET DST

205GTI wrote:
> Witam
> Podczas oglądania filmów z dysku lub z płyty nagle filmy sie zatrzymują i po
> około 20 sekundach znowu idą.
> To samo jest z każdą grą.
>
> Mój sprzęt to
> procek- AMD Sempron 2400+Box
> płyta gł. ASUS A7V600-X
> grafika- Radeon 9200 128MB
> pamięć- Kingston DDR 256 MB 400 MHz
> HDD- Samsung 20 GB

Jedyne co mi przychodzi do glowy to directX - moze zmienic sterownik na inny cos pomoze?
A moze masz jakiegos trojana ?
Ja bym posprawdzal antywirusem i antytrojanem.
Można by też sprawdzić co przez te 20 sek obciąża procka - jaki proces

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"