barebone vs skladak na mATX ?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 09:01:33 MET DST

Warto kupić takiego np. Shuttle na A64, czy lepiej kupic ładną obudowę (o co nie jest łatwo),
i resztę poskładać?
Chcę mieć w końcu mały,ładny i cichy komputer - ale chyba w tym segmencie to się chyba nie opłaca
składać?
Ładna porządna obudowa to wydatek ok. 600 zl - to juz aluminium. W tej cenie jest juz barebone Asusa (niestety pod intela
  (grzejnik) no i 32bity).Tanie obudowy niestety wyglądają jak pomniejszone kopie zwykłego piecyka.
Niby człowiek ma większą swobodę ale jednak obudowa pod daną płytę jest zoptymalizowana termicznie (że tak się
wyrażę)... no i właśnie nie wiem.

W każdym razie ja chyba poczekam na jakiegoś taniego asusa na A64, albo na Shuttle z dzwiękiem na chipsecie VIA
Envy (jakos ich nie widze u nas jeszcze).

Albo poczekać na premierę XBOxa :)

Ale ile można czekać.

--
"Lis wprędce przeto zaniechał daremnych podskoków
I rzekł: 'Kwaśne, zielone, dobre dla żarłoków.'"