Komputer nie do uruchomienia

Autor: Dominik <[znak_at_malpy>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 02:51:11 MET DST

Wczoraj do mojego staruszka postanowilem dodac karte sieciowe 3Coma, z WOL.
Komputer dzialal przed tym z 3 godz. Otworzylem kaste, odlaczylem przed tym
wszelkie kable (zasilanie tez), wlozylem karte i podlaczylem kabelek do
Wake-upu. Z drugiej strony skrosowanej skretki byl wlaczony laptop z
sieciowka 3coma. Wkladam zasialnie, podlaczam monitor, naciskam power
i...nic. Zero aktywnosci, piskow glosniczka czy ruchu jakiegokolwiek
wentylatora. Zasilacz tez milczy.

Do plyty glownej (Soltek SL-75KAV) mialem juz troche podlaczonych rzeczy
(duron 700, 4 karty w tym dzwiekowa i staruszka graficzna, 2 napedy i dwa
dyski, wszystko na jakims raczej bylejakim zasilaczu prawdopodobnie 250W),
wiec zdemontowalem sieciowke, uruchamiam i nic.
Odlaczylem pozostale, tak ze zostala tylko plyta glowna z prockiem i
pamiecia - tez bez zadnego efektu. Kondensatory ok, wyjecie baterii na kilka
minut tez bez efektu. Kabel zasilajacy jest ok. Komputer mam podlaczony do
UPS.

Podejrzewam, ze cos sie stalo z zasilaczem, skoro nie wydaje zadnych oznak
zycia, bo chyba plyte po zamontowaniu dodatkowej karty nie mogl szlak
trafic?

Jeszcze jedna rzecz mnie intryguje - w instr. do plyty gl. czytam "for wake
on lan function, the power supply should support at least 720 mA current".
Przyznam sie ze nie do konca kumam o co chodzi :(

pozdr
Dominik