Re: komputery do lokalu

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 23:47:28 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:de2sjc$h7h$1@inews.gazeta.pl...
> Pamiętam, że kiedyś w kafejkach internetowych sie grało. Ten zestaw sie
> zdecydowanie do gier nie nadaje. Radeon 9250 z 64-bitową szyną to
> dramat. Zamiast Celerona - Sempron, jest troche tańszy. Skoro to nie ma
> być do gier to kup chociaz jedną nagrywarkę DVD? Ludzie chyba czasami
> będą chcieli coś nagrać (przy okazji jakąś kieszeń na dysk). Zasilacz
> Codegena wymieniłbym na najtańszy markowy - osobiście mam Modecoma 300W
> GT, ale takiego już raczej nie dostaniesz.

Popieram w 100%
Aczkolwiek nie wiem jaki procent klientów ma potrzebę grania, a jaki
potrzebę GGadulcowania,
ale doradzałbym zróżnicowanie zestawów. A do grania niżej Radeona 9600 Pro
moje dzieci marudzą.
Radek 9800 Pro zamknął im usta na rok, mam nadzieje :))) Dzieci = koszty!!!!
Dla dorosłych zintegrowana grafa!
Nagrywarka DVD to teraz standard. Coprawda nikt montażu filmów DVD w kafejce
nie będzie chyba robił,
ale ściągnicie obrazu DVD nie trwa przecież aż tak długo.
ModeCom to bardzo trafny wybór przy kompach włączonych 24h/dobę. PFC
niekoniecznie, to raczej ważne dla elektrowni.
Ważne zabezpieczenia które w razie uszkodzenia nie pozwolą zabić płyty
głównej, procesora, dysku, pamięci itd...
Jeśli chodzi o kieszeń na dysk, to IMHO dyski USB wyprą niedługo
niekompatybilne kieszenie dyskowe.

Pozrawiam
Feromon