Re: zasilacz

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 20:51:11 MET DST

Slawek_B napisał(a):

<sprzęt>
> i to jest na mniej wiecej 2 letnim zasilaczu FEEL 300W,
> Mam juz malo $$$ i zastanawiam sie czy ten FEEL 300W poradzi sobie ?

IMO nie, ale chyba jednak masz dużo forsy , skoro stać Cię na ryzyko
zjarania całego zestawu przez kiepski zasilacz

> Wole troche poczekac z kupnem nowego. Jak dotad nie mial problemow.
> dokladnego modelu nie pamietam, moge podac jak wroce z pracy do domu.
> Mial naklejke ze do P4.

miałem to kiedyś w zastępstwie, jakoś tam sobie radził sobie z P4 + 2
HDD + CD-RW + ti4200 + sieciówka + 512 RAMu, ale trzeba było wrócić do
fabrycznych ustawień wszystkiego, bo komputer był niestabilny

> Kosztowal zapewne ok 70-100 zl

oj, mniej

--
                 _____