[pilne ]pomocy! zniknela partycja???

Autor: GK <kaluckig_at_tlen.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 20:28:25 MET DST

Witam wszystkich,

Potrzebuje pomocy zwiazanej z bledem w tablicy partycji.

Mianowicie, sytuacja wyglada tak:

Miesiąc temu zakupilem nowy dysk (160GB) i zeby nie robić instalacji od nowa
calegosoftu, przenioslem jakims softem( juz teraz nie pamietam dokladnie
ktorym, chyba cos z Ghostem mialo wspólnego) cały system i strukture
partycji na nowy dysk....programik ładnie wszystko przeniósł, rozszerzyl
wszystkie partycje zachowując proporcje. tablica partycji wtedy zawierala:
1. partycja podstawowa
2. partycja rozszerzona(linux, swap, fat32, fat32)

Ja w tym momencie chyba popelnilem blad bo do podzielilem partycje linuxową
na 2 mniejsze - czyt. skasowalem i utworzylem 2 mniejsze za pomoca fdisk pod
linuxem.

Nie jestem pewien ale chyba w partycji rozszerzonej mogą być tylko 4 dyski
logiczne a ja mialem w tym wypadku 5...(!) .. no ale wszystko do wczoraj
ładnie działało az przeinstalowalem system na partycji podst..... odpalilem
nowiutkiego XP i nie bylo juz ostatniej partycji fat32 :(...
pod linuxem., fdisk pokazal na początku ze jest /dev/hda7(ta ostatnia fat32)
ale poczatek i koniec ma dokladnie w tym samym miejscu co pierwsza fat32
(!)...no to zaryzykowalem .. skasowalem ją i utworzylem ponownie partycje
(hda7) ..domyslne sekory poczatku i konca byly OK, wiec zostawilem.....ale
niestety WIN nie widzi dalej ter partycji... nawet nie widzi jej z
mozliwoscią formatu.. w ogole nie istnieje :(.. pod linuxem mozna zrobic na
niej wszystko...są dane i mozna przekopiowac

i teraz nie wiem co dalej...co zrobic zeby windows zobaczyl tą partycje??
(usunąłem jeden dysk log. linuxowy - bo pomyslalem ze 5 dyskow log to za
duzo, ale niestety nic nie dalo)
EASY reacovery??? moze ten program?? zainstalowalem go.. ale tam jest dosc
duzo opcji.. nie wiem dokladnie której użyc zeby czegos przypadkiem bardziej
nie zrypac

jesli ktoś wiec co tu mozna poradzic to bardzo PROSZE o pomoc

z góry wielkie dzięki
Grzesiek.