ASUS A7V880 i problem z Prolink PixelView TV Pro (BT878)

Autor: Misiu <bart77_at_poczta.fm>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 20:23:57 MET DST

Witam,

Po padzie płyty MSI KT6Delta kupiłem płyte ASUS a7v880 i teraz mam problem z
kartą telewizyjną Prolink PixelView TV Pro (BT878).
Po bezproblemowym zainstalowaniu okazało sie, że wszystkie programy nadawane
naziemnie oprócz drugiego nie nadają sie do oglądania, bo w górnej połowie
obrazu są straszne zakłócenia no i oczywiście dźwięk również jest zły.
Reszta PC pozostała bez zmian (no może zmieniłem na najnowsze drivery do
grafiki RADEON 9000) łącznie z konfiguracją kanałów (używam DScaler'a).
Zmieniałem położenie karty w slotach PCI i nic nie pomogło. Używałem też
innych programów do kart TV - bez rezultatu.
A teraz pytanie co z tym zrobić, żeby dało się oglądać?

Pozdrawiam,
Misiu