Re: Ile wyciskacie z DDR'ów?

Autor: katamos <katamosimisia_at_poczta.fm>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 14:24:01 MET DST

> a teraz powiedz po co to wszystko robisz? Żeby pograć w 3dmarka?

jak juz gram to lubie miec plynnosc na poziomie 40 klatek, takie wykrecanie
sprzetu mi to zapewnia, bez tego mam niespelna 30.
a tak naprawde to robie to bo w ciagu dnia komp zajmuje sie obrobka sporych
grafik. chce go tak ustawic zeby zdazyl zrobic w 9 godzin to co zwykle bez
podkrecania zajmuje mu sporo wiecej.