Re: PowerChute PE

Autor: thnet <thnet__at__eranet._pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 13:11:58 MET DST

> ma ktos pomysl, jak uruchomic PowerChute pod Windows XP z Back UPS Pro?
[...]
> XP widzi UPSa, ale nie oto chodzi, bo potrzebuje zmienic mu date wymiany
> akumulatora w srodku.

Datę wymiany aku zapisaną mają chyba dopiero "Smarty". Back UPS na pewno
nie, Pro chyba też nie...
Mam właśnie Back UPS Pro 650 i pamiętam, że kiedyś specjalnie instalowałam
Win98 żeby użyć tego starszego softu, upsa rozpoznał, różne opcje działały
OK itp. ale to od zmiany daty wymiany aku i kalibracji baterii było
nieaktywne. W pomocy od tego softu zdaje się coś właśnie czytałem że to jest
tylko do "Smartów".

Załatwiłem to więc "ręcznie" :))) Podłączyłem nowy aku, zasiliłem z UPSa
jakąś lampę :))) i pozwoliłem mu całkowicie rozładować akumulator (sieć
odłączona, zimny start z aku po długim przytrzymaniu przycisku).

Potem podłączyłam UPSa do sieci na noc (bez obciążenia) żeby się naładował i
tyle... chodzi od tego manewru OK już ze 2 lata (aku trzyma dobrze) więc
proponuje taki sam patent.

--
Tomek