Ile wyciskacie z DDR'ów?

Autor: katamos <katamosimisia_at_poczta.fm>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 12:29:22 MET DST

Chodzi mi o kości DDR400 3200, moje Hynix'y za chiny ludowe nie chcą
pracować na szynie 230MHz.
Zwiekszalem im napiecie ustawialem najwieksze wartosci Cl i nic. magiczna
bariera i koniec.
Musze wlaczyc podzielnik 5/6 dla pamieci bo sam proc jedzie sobie spokojnie
do 270MHz i milaby ochote jeszcze pewnie ze 20 do przodu.
TwinMosy miały podobnie czy sa jakies kostki, ktore beda sobie pracować np.
na 260 czy 270 MHz?