Notebook ASUS AG6 - opinie

Autor: sticky <sticky_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 11:23:56 MET DST

Witam

Przymierzam się do zakupu notebooka,który ma służyć do gier i do zgrywania
materiału z kamery ma dysk.Budżet około 5500 zł brutto.
Zainteresował mnie model ASUS AG6 Series [Pentium Mobile 725
(1.GHz),chipset Intel 855GME,15,4"WXGA,Ati Mobility Radeon 9700 64
MB,512MB RAM).

1.Czy ktoś mógłby podzielić się opinią o trwałości i niezawodności notków
Asusa?
Kto w rzeczywistości produkuje je dla Asusa (Original Design
Manufactures)?

2.Jaka rodzaj matrycy został użyty w tym modelu (TN+,VA,czas reakcji)?
Znalazłem tylko informacje,że posiada ona Colour Shine (czyli jest to ta
sama matryca co w Sony XBRITE,HP Compaq BrightView i Toshiba TruBrite)

3.Czy różnica między XGA(1024x768) a SXGA (1400x1050) tkwi jedynie w
rozdzielczości matrycy?

4.Czy chipset Intela 855GME jest dobrym wyborem,w porównaniu do np.SIS?

5.Czy warto szukać grafiki z 128 MB ramu?

Propozycje innych noteboków mile widziane...

TIA
Pozdrawiam
Sticky