Re: thinkpad,mobilny celeron, winxp i spadek taktowania!!

Autor: indigo <indigo_aghTEGOTUNIEMA_at_op.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 11:18:49 MET DST

> toć jemu zmiana profila nai pomoże bo jemu się przegrzewa procek
> prawdopodobnie jest coś zepsute w układzie chłodzenia..
>
> może być np zasrany kurzem
> wzglednei radiator się odczepił o procesora...

kurzu nie ma, jest czysto, a tego czy sie radiator odczepił nie mogę
stwierdzić - muszę widać go rozebrać, choć trochę się boję przyznam..
ps. tak ogólnie co się dzieje w notebookach kiedy procek sie mocno
grzeje? czy wlacza sie wentyl i chodzi caly czas, czy spada taktowanie
tak jak u mnie, czy moze laptop sie wylacza?
indigo