Obudowy MINI ITX

Autor: Maciek Dobrzanski <mushu_at_WYTNIJ-TOpoczta.fm>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 11:01:52 MET DST

Witam.

Szukam malutkiej obudowy z zasilaczem (bez wiatraka!) pod płytę Mini ITX z
VIA EPIA. Poza płytą i pamięciami, musi się w środku zmieścić conajmniej
dysk twardy, ewentualnie także karta PCI (przy obróceniu jej o 90 stopni).
Ktoś mógłby może polecić jakieś konkretne rozwiązania w niskich cenach? Póki
co znalazłem obudowę EMKO EM-141, która spełnia moje wymagania, jest
naprawdę tania, tyle że w Polsce brak dystrybutora.

Maciek