Re: wredna klawiatura

Autor: Adik <sklep_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 00:32:25 MET DST

Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" <NOSPAMtralala76@go2.pl>
napisał w wiadomości news:de00mt$ggq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> chodzi o to, że na mojej klawiaturze pod klawiszami Del/End/PgDn znajdują
> się takie małe klawisze Power/Sleep/i coś tam jeszcze... oczywiście raz na
> 3 uderzenia w klawiaturę udaje mi się trafić albo w Power albo w Sleep...
> co jest dość przykre... jak zablokowac te klawisze??? XP+SP2 dla
> formalności...

W jednej klawiaturze wyrwałem te klawisze, gdy po raz kolejny wyłaczyło mi
kompa podczas pracy i nie zdążyłem ctrl+s . Ale ponieważ klawiatura mi
"leżała" to kupiłem drugiego takiego samego chiconego i pod klawiszami
wylałem gluta* i ładnie ściąłem niepotrzebny klej :) Teraz i klawisze są i
nie ma możliwości naciśnięcia :))

* glut - klej z laski <lol>

A.