Płyta ASKA(Silverstar) SST-6806 - prośba o pomoc!

Autor: Brisk <mjastrzab_at_tlen.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 21:27:19 MET DST

Witam!
Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał może do czynienia z ta płytą lub może
którąś z serii SST-68xx?
Potrzebuję instrukcję obsługi, chodzi mi głównie o ustawienia zworek.
Niestety nigdzie w sieci nie mogę znaleźć nic więcej niz specyfikacja.
Próbuję uruchomić ją z celkiem 850 (specyfikacja mowi, ze powinien działać)
ale w ogóle się nie odpala. Procesor jest na 100% sprawny i płyta też działa
na pewno z cel. 433. Może miał ktoś podobny problem?
Będę wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam!
Brisk