Problem z SB128 w nowym komputerze

Autor: Kazimierz <gd_at_filtrantyspamowy.rzeszow.mm.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 20:51:53 MET DST

Witajcie!

Kilka miesięcy temu kupiłem nowy komputer, ale z racji tego że mój Windows
98 nie mógł sobie poradzić z nową kartą dźwiękową, założyłem SB128 PCI. I
wszystko działało bardzo dobrze. Kilka dni temu komputer zaczął mieć
problemy z ładowaniem systemu, albo wieszał się w trakcie uruchamiania albo
chciał uruchamiania w trybie awaryjnym albo w czasie uruchamiania pojawiał
się niebieski ekran z informacją o problemie z kartą dźwiękową.
Zdeinstalowałem sterowniki i próbowałem ponownie je zainstalować, ale
komputer w ogóle nie widzi karty dźwiękowej. W czasie instalacji pojawia się
komunikat: The AudioPCI interrupt has been routed incorrectly by the system.
Sound inactive. Use Automatic Settings in the Device Manager. Ustawienia
automatyczne są zaznaczone.
Proszę o pomoc. Karta ma 6 lat i jest zainstalowana w slocie tuż obok
radiatora karty graficznej, który dosyć mocno się grzeje. Czy te problemy
oznaczają, że karta mogła ulec uszkodzeniu?

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
Kazimierz