Re: Ładowarki akomulatorowe

Autor: sd <sd_at_sd.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 19:33:24 MET DST

Gupik wrote:
> w sklepach komputerowych sprzedawane są ładowarki akumulatorowe do
> baterii AA i AAA którymi możne zacilac myszkę bezprzewodową lub piloty
> RTV, chciałbym kupić sobie taką ładowarkę z kompletem akumulatorków,
> który model warto kupić, czy warto kupować Pertagrama lub Media-Techa ??
> za pomoc, Dzięki :)

polecam ladowarke KocMoc:)
produkcji rosyjskiej
mozna nia ladowac paluszki male, duze, baterie 9 V - male jak i duze

mozna ladowac akumulatorki typu NiMH oraz NiCd
kosztuje nie duzo, laduje szybko, i nie psuje aku

ps. to nie ja sprzedaje te ladowarki - zeby nie bylo ze reklamuje :)
ja tylko kupilem, uzywame, jestem zadowolony

pozdrawiam
Stach