co może byc przyczyną?

Autor: zibi <wodzokon_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 19:27:35 MET DST

Witam
jest sobie komp, płyta gigabyte na intelu, procek 2 GHz celeron, 256 ddr,
grafika gf 4mx. I zawsze na starcie, przy zimnym kompie wyskakuje komunikat
bios cheksum error, robie restart i za którymś razem ruszy normalnie.
Generalnie jak pochodzi pare minut to juz jest ok. Włożyłem drugą płyte,
nowa, ASUS S478 na intelu z grafika. Wszytko ładnie, cacy ale raz po
restarcie wyskoczyło: 1. awdflash 2. dos command promt. Co może być
przyczyną, procek? Jego nie sprawdzałem, pamięć i zasilacz tak.

wodzo