problem z USB na płycie

Autor: madcal <madcal_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 19:20:05 MET DST

Witam
Mam problem z podłączeniem śledzia USB na płycie głównej. Płyta to Abit SE6
a śledź USB dostałem (jedno gniazdo) wtyk płaski 5 pinowy ale są tylko 4
przewody ułożone w takiej kolejności: czarny, zielony, biały, pusty pin,
czerwony. Oczywiście w instrukcji płyty jest tylko pokazane gdzie są
dodatkowe piny na USB żadnych dokładnych opisów. Na płycie są 4 szeregi
wyprowadzeń :5pinów pod spodem 4piny (USB3) i niżej 4 i 4 (USB2). Drugi
szereg pod 5pinowym na skrajach ma + i - (sprawdzałem miernikiem) czyli na
pewno jeden to czarny(-) a drugi do czerwony(+5V) przewód ale mimo takiego
podłączenia nadal USB nie działa, zmieniałem też kolejność zielonego i
białego przewodu też nie pomogło. Sam już nie wiem gdzie leży problem,
rzadko to podłączam i jestem przez to trochę głupi. Proszę o jakąś pomoc
może ktoś będzie wiedział jak Abit układa kolejność kabli na płycie do USB.
Pozdrawiam