Drukarki laserowe OKI - warto?

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 16:01:43 MET DST

Na allegro się pojawiły za dość śmieszne pieniądze używane drukarki
OKI 12/i. Drukarka mała, zgrabna, całkiem przyzwoite parametry, jej
plusem jest karta sieciowa i fakt, że można dosypywać sam toner ze
słoika. No i cena zachęca, obecnie można ją poniżej 200zł kupić,
zarówno w stanie "używana, sprawna, nie wiem, w jakim stanie jest
bęben" (czytaj: 'bęben pewnie zarżnięty, ale jeszcze chodzi'), jak i
chodzące po 99zł same drukarki bez bębna, a komplet bęben+toner to
jakieś 80-90zł.

Czy warto się w to pchać? Doczytałem tyle, że ona drukuje w
technologii LED, ale nie wiem, czy to źle, czy dobrze. Sprzedawca
twierdzi, że dobrze, bo mniej elementów ruchomych i tak dalej, no ale
to sprzedawca :-)

Drukarki poszukuję do domu, do niezbyt dużej ilości wydruków, ważna
jest dla mnie niekłopotliwa obsługa i małe wymiary.

J.