Re: thinkpad,mobilny celeron, winxp i spadek taktowania!!

Autor: indigo <indigo_aghTEGOTUNIEMA_at_op.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 14:34:33 MET DST

> a jakiego profilu uzywasz ? i w czym przeszkadza ci spadek taktowania
?
> ustaw sobie dla zasilania z sieci profi bez zadnych ograniczen i juz

niby kazda rada cenna, ale... ehh. przeciez pisze, ze grzebalem w
profilach i nic. to zupelnie niezalezne od profilu,moge sobie przestawic
na "zawsze wlaczony", moge recznie powylaczac wszystkie timery, moge
ustawic "cpu speed" na maksimum, adaptive itp - to nic nie daje, i tak
jak "pouzywam" procka troche mocniej to wlacza sie wentyl i spada
taktowanie do 150mhz. pytasz sie w czym mi to przeszkadza? ano to
sproboj pracowac na win xp przy 150mhz - explorator windows otwiera sie
kolo 10 sekund, opera tak ze 30, a rozpakowywanie archiwum rar o
wielkosci 1mb trwa kolo minuty.. spoko? moze wiesz czemu nastepuje taki
spadek taktowania, a jesli to kwestia przegrzania ( co zreszta jest
troche dziwne, ze przegladanie zdjec w acdsee przegrzewa celka 1.2ghz)
to czemu gdy go zostawie na chwile, zeby "odpoczal", to nie wraca do
1.2ghz tylko dopiero po restarcie.. TIA
ps. z tym "w czym ci przeszkadza spadek taktowania" to mnie wkurzyles
;) - sprzet moze nie najnowszy, ale 1700zeta za niego dalem, a chodzi po
paru minutach pracy jak 386 :(

> Pozdrawiam
> Slawek
pozdro!