Re: thinkpad,mobilny celeron, winxp i spadek taktowania!!

Autor: indigo <indigo_aghTEGOTUNIEMA_at_op.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 09:42:21 MET DST

> Nie wiem, czy w tym celku jest coś takiego akurat
> ale wszystkie nowsze intele, gdy nastąpi przegrzanie układu, redukują
> częstotliwość taktowania, chroniąc się przed spaleniem
>
> pozdr.
no jasne, ale czy nie powinien wrocic do nominalnego taktowania gdy sie
ochlodzi - zostawialem go nawet na pol godziny i nic, dalej 150mhz
(czasami, rzadko, spada "tylko" do 400mhz), a wystarczy restart (cale
bootowanie trwa moze kolo 40 sekund) i juz jest 1200mhz, podobnie
wprowadzic go w uspienie i obudzic (kwestia 15 sekund) i ... jest
1200mhz - czyli zdazyl sie ochlodzic przez ta niecala minute, a przez 30
minut nie?? cos mi tu nie gra.. zreszta nawet jesli sie procek podgrzewa
to wentylator powinien chodzic non-stop a nie wlaczac sie tylko na pare
sekund.
pozdro!
indigo