Re: procesor jaki ?

Autor: Gokihar <gokihar_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 09:21:06 MET DST

anaw@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a):

> Wejście jest brązowe podłużne podobne do AGP tylko dłuższe...czy jest
> możliwe że ten Celeron jest na jakiejś przejściówce ?? Chcę kupić używany z
> Allegro i dlatego pytam
> A czy PIII 733 będzie miał dużą różnicę w porównaniu z PIII 800 ?
> pozdrawiam
> Andrzej

Masz płytę z wejściem na SLOT1 - są przejściówki, mozna je kupić na
allegro ,tak samo jak procesor zresztą ...
Policz, i to dobrze policz , czy nie opłaca się kupić najtańszego
Spmtrona z płytą (jeśli masz ATX'a, DDRy - znaczy jeśli nic więcej nie
musisz wymieniać)- ew. na allegro poszukaj czegoś ciut starszego ale
wydajniejszego ...