Re: Pilnie poszukuję dobrego serwisu komputerowego w Wawie

Autor: Marcin Kawalec <marcin.kawalec_at_x.wp.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 00:19:15 MET DST

Dnia Tue, 16 Aug 2005 23:24:30 +0200, W napisał(a):

> zasilacz zjarał ci inne części i to normalne że trzeba szukać do
> skutku,a czy to będzie na 1/10 czy 1/2 kompa to nie można przewidzieć

Gdyby pierwszy zasilacz (tagan) "zjarał mi inne części" to drugi zasilacz
(thermatake) wogóle by nie wystartował oraz nie zasilałby płyty głównej
(czego nie robił pierwszy zasilacz).

Włanie tego typu doradztwa oraz przedłużajacych się tygodniami dyskusji z
serwisem wolałbym uniknąć. A może to nieosiągalne ;) ?

Marcin