Pilnie poszukuję dobrego serwisu komputerowego w Wawie

Autor: Marcin Kawalec <mkawal_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 23:13:55 MET DST

Witam,

Poszukuję dobrego serwisu komputerowego w Warszawie - czy możecie cos polecić?

Mój problem jest następujący:
- wczoraj, bez wyraźnej przyczyny moj komputer wyłączył się (samoczynnie)
[złożyłem go sam jakieś pół roku temu i do tej pory działał be zarzutu: asus
p5p800 + P4 2.8 + 512MB + HDD160 + DVD + CD-RW]
- zajrzałem do środka i wyglądało na to że padł zasilacz (zapach "spalenizny"
wydobywający się ze środka zasilacza + brak reakcji przy ponownym włączaniu +
dida na płycie głwnej sygnalizująca włączone zasilanie sie nie świeci),
trochę mnie to zdziwiło gdyż do tej pory z zadnym z komputerów, które
złożyłem, a tym razem, wybrałem zasilacz z wyższej półki cenowej (Tagan 380W)
- jako że komputer (w stanie działąjacym ;)) był niezbędny od zaraz, niewiele
sie zastanawiając pobiegłem natychmiast do najbliższego sklepu gdzie można
kupić zasilacz 15.08.2005.
- tym razem kupiłem Thermaltake Butterfly 480W (niestety niem miałem zbyt
szegokiego wyboru a ten wyglądał na najlepszy)
- zamontowałem nowy zasilacz do komputera, podłączyłem płytę główną oraz
wszystkie urządzenia
- włączyłem komputer i .... działał przez ok. 3 sek, po po czym zgasł
podobnie jak poprzednio, z tym że tym razem: dioda sygnalizująca na płycie
głównej podłączenie zasilania świeci się (jest zasilanie), natomiast na
wciskanie przycisku "power" komp. nie reaguje
- do tej pory wszelkich napraw dokonywałem sam. niestety obecnie nie mam
czasu szukac rozwiązania, a sprawny komputer stacjonarny jest niezbędnie
potrzebny (+ nie mam ochoty kupowac i testować kolejnych zasilaczy bo to dość
droga zabawa ;( )

Czy możecie polecić mi dobry serwis komputerowy w Warszawie, posiadający
kompetentną obsługę, w którym na dzień dobry nie każą mi wymienić "pół
komputera" żeby "sprawdziś czy działa?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,

Marcin