OKI 3390 - problemy z długością strony i marginesem

Autor: GreenMark <przemek_at_sio.ze.spamem.slupczynski.net>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 20:06:16 MET DST

Witam

Mamy drukarke igłową OKI 3390 pracująca w nastepującej konfiguracji i
środowisku

- System operacyjny:windows 98 SE
- Aplikacja Pakiet Świadczeniodawcy (wydruk kuponów RUM)
- Papier - sk?adanka 8,5 " na 8"
- Sterownik: sterownik do OKI 3390 (ustawiony rozmiar 8,5" na 8")
- W samej drukarce wprowadzam następujące ustawienia

        http://www.beskidy.com/oki/ustawienia_oki.gif

- margines ustawiłem na minimalny przy pomocy klawiaszy SHIFT + LF

Problem polega na tym, że wydruk ulega przesunięciu na kolejną stronę
składanki a sama składanka nie ustawia się w pozycji TEAR prawidłowo
(brakuje jej około 1,5 cm). Próbowałem także ze sterownikiem EPSONA LQ
oraz ze specjalnym sterownikiem przygotowanym przez autorów programów z
którego drukuje.

Proszę o jakieś rady i wskazówki

Pozdrawiam

Przemek