Re: Czym schłodzić Athlona64? Do znawców O/C

Autor: kabuli <kabolos_09_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 14:27:51 MET DST

> Polecam
> http://www.behardware.com/articles/568-20/test-25-cpu-coolers.html
>
> Na P4 3.2 w stresie 49 stopni w przewiewnej budzie.

no to moze ja jakis staroswiecki jestem, ale jakos mam wrazenie ze kawal
pozadnie pofalowanej miedzi bedzie sporo lepszym rozwiazaniem niz wynalazki
w postacji rurek, przewiewów itp.
Tylko niech mnie ktos osieci w kwestii tych Pentagramow, czym te modele z
serii 120 sie roznia?
Jak juz mam wydac 150zl to wole kupic cos co bedzie lepiej pasowalo na moj
proc a z opisow nie rozumiem czemu cooler o wiekszych wymiarach jest
lzejszy?