Re: Czym schłodzić Athlona64? Do znawców O/C

Autor: kabuli <kabolos_09_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 14:17:31 MET DST

> Scythe FCS-50 Heatline
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=5343595448455f4643532d3530
>
> ale to trzeba sprawdzić empirycznie,scythe akutalnie robi najwydajniejsze
> radiatory,za taką cene nie ma co się pchać w tradycyjną miedź bez
> heat-pipe

chcesz powiedziec ze to aluminiowe malenstwo bedzie wydajniejsze od tego
Pentagrama 120 wykonanego z miedzi?
Nie zalezy mi tak bardzo na jakiejsc ekstremalnej ciszy, akceptuje w
zupelnosci poziom 25-30dB, zalezy mi na wydajnym schlodzeniu proca, gdyz
chodzi na fsb 250 wiec o 50 wiecej. W stresie ma 58 stopni przy zdjetej
obudowie dlatego wolalbym zalozyc cos masywnego o duzej powierzchni odplywu
tak zeby temp. oscylowala w okolicach 45 st.