NEC DVD+/-RW ND-3540A

Autor: anubis <rafalb7_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 14:55:44 MET DST

Witam

Kupiłem do kompa który komuś składałem nagrywarkę NEC DVD+/-RW ND-3540A,
okazało się że nagrywarka nie potrafi np sformatować płyty Dysan CD-RW 4x bo
podczas formatowania jej po ok 10% przyspiesza... i kończy z komunikatem
"Błąd kalibracji lasera" za to potrafi ja bez problemu wyczyścić (to samo
tylko że krócej) i nagrać na niej, prędkość ustawiam ręcznie na 4x ale to
nic nie daje na auto tez tak się dzieje. próbowałem z Verbatim CD-RW 4x i
bez problemu ja formatuje i nagrywa, udało mi tez się nagrać na DVD-R
takiej za 80gr z marketu firmy Millenium, bez problemu jednak się troszkę
boje czy aby nie lepiej wymienić ten napęd bo jest walnięty czy po prostu to
wada firmware nowego modelu jakim jest ta nagrywarka, może się wstrzymać i
wgrać najnowszy firmware? czy nie strącę gwarancji uaktualniając firware?.
Nagrywam najnowszym spolszczonym Nero 6XXX, podobno raz pojawił się
komunikat błąd fiskacji danych..ze niby do bufora pół godziny plik z filmem
ładował ale ja myślę ze to błąd obslugujacego.
Pozdrawiam