Re: ile prądu zużywa taki serwerek

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 11:43:18 MET DST

Indywiduum zwane *Atlantis*, w wiadomości
<ddlg8e$1ak$2@nemesis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> A może tak bardziej po polsku? ;) Orientacyjnie jaki może być koszt dobowej
> pracy takiego routerka?

Dobrze skonfigurowany komputer-router będzie pobierał jakieś 50W. W
zależności od stawek energetyki misięcznie wyjdzie koszt około 10 zł. Na
dobę sobie przelicz :)

> I jeszcze jedno pytanie przyszło mi do głowy, czy jeden cichy, wolnoobrotowy
> wentylator może zastąpić to, co obecnie siedzi w takim zasilaczy AT 200W?

Prawdopodonie tak, ale wypadałoby potestować temp. zasilacza i
wydmuchiwanego powietrza.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est" -- Seneka