Pytanie o obudowę - szczególnie o Chieftec Apollo

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 20:13:04 MET DST

Witam
Stoję przed upgradem. Mam PIII/733, więc z mojego komputera zostanie mysz i
ew. monitor. Wedłóug danych dostępnych w necie mój obecny procesor
wydziela/zużywa poniżej 30W. Chcę przejść na P4 lub D (64-bit) ale o niskim
taktowaniu - najlepiej 2.8. ZTCW: procesory (P4 521/D820)
pobierają/wydzielają => 70W, więc problem z obudową i chłodzeniem. W grę
wchodzi coś za max. 500PLN z zasilaczem. Podoba mi się Chieftec Apollo, bo
ma 12cm wentylator z tyłu + 2x8 z przodu - nie wiem tylko czy to dobry
wybór. Płyta ma być Intel BLKD945GTPLR + Procek + 1GB RAM + 2x 120GB SATAII
HDD. Lepszej grafiki niż GMA950 raczej nie potrzebuję, bo nie gram. W
przyszłości TV Tuner + ew. lepsza muzyka. Pytanie czy w tej obudowie uda mi
się złozyć w miarę cichy zestaw i co ewntualnie zastosować na procesor?
Dzięki za wszelkie sugestie.