Re: zakup nowego procka i p造ty (64 czy 32 bity?)

Autor: Pitek <piter.17_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 16:53:36 MET DST

> lub jesli athlona 2800 ale na socket 939 to bylby njalpeszy wybor
> to abita av8 pro -eye

jedna z oponii:
 uwaga jezeli masz karte graf oparta o radka 9600 (czyli tez 9550) to mozesz
miec nielada problemy... w wypadku 9550 po zainstalowaniu sterow do grafy
winxp na tej plytce wywala niebieski ekran i blad STOP wskazujacy na problem
ze sterownikiem, w wypadku 9600 powstaly obejscia problemu polegajace na
zabawie ze sterownikiem agp i zmnieszaniu predkosci agp do 4x i wylaczaniu
wielu funkcji (np: Fast Writes) kolejna sprawa to kompatybilnosc z
pamieciami w trybie dual... moze sie okazac ze system nie wstaje w dualu
innyi slowy trzeba uwazac c sie dobiera do tej plyty, ogolnie dobra a
opisane problemy to wina chipsetu K8T800 pro od via

廝鏚這:

a ja mam Radeona 9200 - nie b璠zie z nim problem闚 ??

pozdr
Pitek