Re: Wyłączanie kompa pod XP - problem.

Autor: darcus <daszy_at_tlen.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 11:07:21 MET DST

wolo napisał(a):

> sproboj pozyczyc od kogos zasilacz i zobacz czy bedzie tak samo

To jednak nie zasilacz.
Podpiąłem dysk z Windozą 98 i tam wszystko działa jak należy, tzn.
wyłącza komputer bez problemu.
Na XP po restarcie otrzymuje komunikat z niebieskim ekranem i krzaczkami
oczywiście, gdzie miedzy innymi jest uwaga o nieprawidłowo działającym
sterowniku ..."DRIVER_POWER_STATE_FAILURE"... i takie tam jeszcze.

Czyżby faktycznie robal siedział na dysku ?