Re: Asus CUSL2 + Trio 3D

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 02:12:14 MET DST

Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" <NOSPAMtralala76@go2.pl>
napisał w wiadomości news:ddnv6j$cuo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> czy do takiej kombinacji przy instalowaniu XP potrzebne są jakieś
> sterowniki? czy wszystkie są zaszyte w XPku??? ew. skąd ściągnąć jakieś
> dobre stery do S3 Trio 3D (bo mam złe doświadczenia, kiedyś na 5
> ściągniętych działał tylko jeden - ale to było za 9x)???

http://ranger.s3graphics.com/swlib/?license=accept
Znajdź na chipie karty która to dokładnie wersja i kliknij w odpowiednią.

> w tą płytę ktoś włożył pamięć 32Mb na której pisze PC66, a Everest
> pokazuje, że ram chodzi na 133... ktoś wytłumaczy ten ewenement?

Że masz pamięc "twardziela" który mimo 2-krotnie większego obciążenia niż
maksymalne dopuszczalne dalej działa stabilnie ? :)
Może zacytuj te wersy z Eversta z opisem pamięci i ustawień biosu ?

>a może ktoś się orientuje jaki chipset dźwiękowy ma ta płyta w wersji rev.
>1.02? bo są jakieś dwa stery na stronach asusa, nie wiem który jest
>odpowiedni...

Będzie na płycie taka mała kostka z napisem. Napis musi pasować do którejś z
nazw tych sterowników. Everest również rozpoznaje typ karty muzycznej
(sprzęt / urządzenia fizyczne)