Re: Brak niebieskiego koloru na ekranie.

Autor: <compbatant>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 02:00:12 MET DST

On Mon, 15 Aug 2005 00:58:26 +0200
"Ygrek" <e-mail_na@www.ygrek.pl> wrote:

> [...]
> [ .. załamanie .. ]
> Monitor + komp1+ wszystkie użądzenia = żółty obraz
>
> Żółty obraz jest odrazu przy starcie czyli juz w "dosie", więc nie jest to
> wina strowników.
> Menu(OSD) na ekranie monitora wyświetla prawidłowo kolor niebieski.
> Stawiam na jakiś cymesik z grafiką lub kablem od monitora ale kobel jest na
> stałe z jednej strony przytwierdzony do monitora, więc go nie za bardzo
> wymienie :).
>
> Komp1:P2-350; 256sdram(100mhz); MB: Intel; Riva tnt2 m64; SB128 PCI
> Komp2: Jakis nowy z AMD i radeonem na pokładzie

ja mam taki problem w monitorze w drugim kompie,
walnal kabel i tez jest na stale przymocowany, na szczescie udalo
mi sie rozbroic kabel nie przecinajac go i podlutowac troche od strony
wtyczki.
na razie poprobuj poruszac tym kablem bo jak widac raz styka a raz nie.
ruszaj ile sie da i tak juz gorzej nie mozesz zrobic a jak nie pomoze
to trzeba bedzie kabel rozwalac.

--
 /\(o_   Mateusz Dworak aka compbatant