Re: myszka dostala swira

Autor: wolo <wolo111_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 22:25:04 MET DST

Miłosz Kaczorowski > napisał(a):

> Może zakłucenia spowodowane przez nie ekranowane głosniki stojące zbyt
> blisko monitora ?.

mam podobny problem, kursor nagle przeskakuje w zupelnie inne miejsce
ekranu... kabel sprawdzalem, nie lezy w zasiegu zadnych pol mogacych
zaklocac, wydaje mi sie, ze problem lezy w samym gryzoniu, po prostu sie
juz psuje i nie wiem czy ktos cos na to poradzi, sproboj inna mysz ale
proponuje szukac kasy na nowa.