mysz i klawiatura USB

Autor: +Białoruś <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 18:34:02 MET DST

na początek: płyta ASUS CUSL2...

ktoś (ja) kupił sobie myszkę i klawiaturę na USB i próbuje
uruchomić kompa na w/w płycie...
a. po dołączeniu myszki i klawiatury do złącz USB komputer
nie startuje - zawiesza się na wykrywaniu dysków (właściwie
przed tym)
b. dostałem taką zieloną przejściówkę z PS/2 na USB, po
wpięciu myszki do PS/2 przez tą przejściówkę - klawiatura
chodzi, komp się odpala, ale myszka nie działa...
c. po dołączeniu zwykłej klawiatury PS/2 do tego
"fioletowego" i dołączeniu myszki do USB - komp się nie
uruchamia (jak w pkt.a)
czyli komp chodzi tylko w pkt.b... niestety objaw jest mniej
więcej taki, po włączeniu zasilania ta diodka (bo to mysz
optyczna) w myszce zapala się na czerwono... po czym trwa
wykrywanie... po zakończeniu wykrywania gdy komp zaczyna się
bootować diodka w myszce gaśnie i już się nie zapala...

po dołączeniu myszki do USB diodka w myszce pali się cały
czas... tyle, że komp i tak nie startuje... pkt.c

sorki, to trochę dobijający opis, ale może ktoś załapie i
coś mi poradzi...