zgryz z notebook`iem

Autor: gburek <zebra_at_zebra.net.pl_Bez_spamu_prosze>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 17:32:37 MET DST

hej
mysle nad zakupem laptopa i od kilku dni szperam w sieci aby znalezc troche
informacji na ich temat
niestety ostatnie testy porownawcze jakie znalazlem pochodza sprzed wiekow
(rok czasu) i nie sa za bardzo miarodajne
szukalem wiec grupy dyskusyjnej poswieconej laptopom ale przynajmniej na
serwerze news.tpi.pl takiej grupy nie ma a wiec zwracam sie do Was na grupie
komputerowej z prosba o jakakolwiek pomoc
pewnie spora czesc z Was korzysta z laptopow wiec jesli to mozliwe
powiedzcie mi jakie firmy / producenci sa w miare niezawodni
slyszalem o dobrej jakosci laptopow Toshiba i wlasnie nad takim mysle -
Toshiba Satellite L10-192 (cena okolo 3300 pln)
porownywalne parametry wyposazenia a nizsza cene maja laptopy firm Asus i
Acer aczkolwiek zdumiewa mnie olbrzymie roznica w czasie pracy urzadzenia na
baterii
o ile Toshiba obiecuje niemal 3 h o tyle obie firmy "AA" daja ledwie 1,5 h
gdzie jest kruczek ?
Toshiba oferuje procki Intela a AA kopyta AMD z cyklu Sempron ktore sa niby
super oszczedne
o co wiec chodzi ?

moje podstawowe wymagania to
procek +1,2 GHz
RAM - 512 MB
HDD - 40 GB
matryca - 15 ``
DVD RW
system XP Pro

bede wdzieczny za wszelka pomoc
jesli kogos niezainteresowanego tematem urazilem - przepraszam

--
Dominik Wojtanowski,
Warszawa,