obudowa thermaltake shark lub akasa eclipse

Autor: Maciej <pumac_at_op.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 16:55:49 MET DST

Witam.

Planuje zakup nowej obudowy, ktora zastapilaby mojego codegena. Chodzi mi
glownie o jakosc wykonania (cisza) i mozliwosci chlodzenia. Do tej pory
przejrzalem wiele recenzji (niestety trudno jest znalezc sklep, w ktorym
mozna by obejrzec obudowy z gornej polki) i wybor padl na dwie obudowy z
tematu. Interesuje mnie np. jak wyglada sprawa plyt glownych z gniazdem
939, ktore maja od spodu odpormiennik, z tego co wiem, "szuflada" w sharku
ma prostokatny otwor z zawinieta krawedzia do gory, co podobno moze
utrudniac montaz takich plyt. Poza tym obudowa sprawia wrazenie bardzo
funkcjonalnej.

Na temat akasy z kolei jest wiele dobrych opinii, ma dosc modularna budowe i
jest zrobiona z grubego alu. Tutaj nie mam jakichs szczegolnych pytan, ale
wszelkie uwagi odnosnie uzytecznosci mile widziane :) Czy jest warta swojej
ceny?

Z gory dziekuje za wszelkie opinie i sugestie.

Pozdr.

--
Maciej
pumac@op.pl