Re: tasiemka do dysku

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 14:32:23 MET DST

> Aha,dzieki. Cos mi sie wydawalo,ze swojego czasu byla mowa-niebieski an
> plyte, czarny gdzies,bialy gdzies...

Wazne jest, ktora strona wepniesz tasme do kontrolera/plyty jak odwrotnie to
bios wywali (a przynajmniej w moich plytach wywalal do tej pory) stosowny
komunikat przy starcie komputera. Ale przyznam sie , ze nie pamietam, ktory
kolor co i jak - a nie chce mi sie obudowy otwierac. Natomist jesli masz dwa
dyski to teoria mowi, zdaje sie, ze master na koncu tasmy a slave w
srodku..ale to przy wspolczesnych plytach i dyskach chyba nie ma juz
znaczenia.

::f::