Re: nowe procesory i płyty - paradox

Autor: Pitek <piter.17_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 12:16:37 MET DST

> Ale po co pakować się teraz w Socket A? Najrozsądniej teraz jest kupić
> płytę na S939 i A64 Venice, a przy braku kasy S754 i semprona (wydajność
> znacznie wyższa niż na Socket A). S939 prędko nie umrze, a S754 za rok,
> półtora sprzeda ze znacznie mniejszą stratą niż Socket A lub na Allegro
> kupi A64 na S754.

nie znam się za bardzo na sprzęcie, a w wyborze kierowałem się:
- ceną (max za płytę + procek + obudowę wydać nie więcej niż 700-800zł)
- ponoć rewelacyjnym dźwiękiem na tej pytce

ja nie podkręcam procesorów (boję się ;-)) a chciałbym żeby sprzęt wytrzymał
mi z 3-4 lata (sprawa kasy ;-() )
dlatego nie patrzę na możliwość sprzedaży za rok na allegro

masz jakąś kąkretną sugestię na powyższe 'wymagania'?

pozdr
pitek

PS. PC używam przede wszystkim do: jedyna gra: Cywilizacja III(będzie IV
;-)), karta DVB i obróbka filmów