wylaczanie wentylatora zasilacza w sleep mode

Autor: Marek <marasek_at_qwe-BezTego.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 01:50:09 MET DST

Witam,

Mam komp na zasilaczu tagan-380. Gdy przechodze w tryb uspienia wentylator
zasilacza nie przerywa pracy. Czy to normalne, czy moze nie podlaczylem
ktoregos kabelka od zasilacza (prawde mowiac wiele mi zostalo
niepodlaczonych, ale chyba wszystkie sprawdzilem do czego i okazaly sie
niepotrzebne w moim zestawie). W laptopie stan uspienia jest bezglosny, a
tutaj mam nieprzerwany szmer wentylatora...

Tak, wiem - moge sie zahibernowac, tego rozwiazania uzywalem dotychczas, ale
z pewnych wzgledow bede potrzebowal normalnego sleep mode.

Aha - plyta glowna Asus A7V600, w biosie jedyna zwiazana opcja to chyba
'allow suspend to ram' - enabled.

Bede wdzieczny za pomoc,
Marek