nowe procesory i p³yty - paradox

Autor: Pitek <piter.17_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 02:46:13 MET DST

Witam

wla¶nie wybiera³em sobie nowy procek i p³ytê g³ówn±, i wybra³em procek 64
bit + obs³uga SSE i SSE2, naprawdê z komentarzy w sieci jest the best:

( AMD Athlon 64 2800+ bulk (Socket 754) )

ale jest na Socket 754, a p³yta, któr± wcze¶niej sobie upatrzy³em, stabilna,
wypasiona i co równie wa¿ne z ¶wietnym przestrzennym d¼wiêkiem: ( Abit NF7-S
(v2.0) ) jest na Socket A

chcia³em wiêc dobraæ do niej inny procek, ale ¯ADEN pasuj±cy do Socket A nie
obs³uguje 64 bitów

czy Socket A jest ju¿ w odstawce?
{jestem troszkê zacofany o jakie¶ 3-4 lata, kiedy kupowa³em swój obecny
sprzêt}

Nie wiem w co inwestowaæ, czy op³aca siê teraz inwestowaæ w technologiê 64
bit, czy jeszcze siê ni± nie przejmowaæ i kupiæ procek 32 bitowy?

mo¿e kto¶ mi doradzi, bo sam ju¿ nie wiem na co siê zdecydowaæ

pozdr
pitek