ASRock k7vm2 - padła i transfer hdd tylko 2000 KB/s

Autor: wolo <wolo111_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 23:36:40 MET DST

mam problem z plyta glowna asrock k7vm2(to ta ze zintegrowana grafika)
plyta jakis czas temu nagle zaczela dzialac strasznie wolno, system
laduje sie kilka minut i caly czas cos doczytuje z dysku. przy pomiarach
wydajnosci wynik to okolo 2 MB/s (na dysku maxtor 6y120p0) zreszta jest
to niezalezne od dysku...
praca na tym komputerze staje sie prawie niemozliwa, wszystko chodzi
tragicznie wolno i nikt nie wie dlaczego
aha, przy wlozeniu jakiejkolwiek karty w port agp plyta zawiesza
komputer przy bootowaniu albo chwile po rozpoczeciu ladowania systemu.

moze ktos mial podobny problem na tej lub nawet innej plycie i ma jakis
pomysl co z tym zrobic ?

ps. biosa nie aktualizowalem bo poprzednia plyta ktora robila problemy
po update biosu juz nie wstala a ja nie mam na razie funduszy na nowa
zreszta nie wydaje mi sie zeby to pomoglo