Re: rozdzielczości laptopów

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_AMpoczta.fm>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 22:54:24 MET DST

> To są normalne, poprawne wielkości, przyzwyczajony jesteś do
> zniekształconego obrazu.

Każde wielkości są poprawne, o ile nie wprowadzają zniekształceń.
Nie, nie jestem przyzwyczajony do zniekształconego.

Żeby mieć pewność: w paincie narysowałem duży czarny kwadrat (z shiftem).
Linijką (taką prawdziwą) mierzę jego rozmiar na monitorze: 146 mm wysokości,
146 mm szerokości. A to CRT i wcale nie superpłaski.

I teraz pytanie, czy na laptopie o dziwnej proporcji ekranu i dziwnej
rozdzielczości będzie tak samo?

--
Azarien