Re: Amstrad do PC

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 19:09:08 MET DST

Filip Ozimek wrote:

> że niby kontroler potrafi rozpoznać stacje 3.5", ale nie oznacza to,
> że stacja od PC da się podłączyć.

Hmm... nie wiem za dużo odnośnie Amstrada PCW, z tego co mi wiadomo to ten
historyczny sprzęt został właśnie stworzony z myślą o zastosowaniach
biurowych, nie miał takich możliwości graficznych jak Amstrad CPC i był
sprzedawany w komplecie z drukarką.
Spróbuj zapytać na forum cconline.com.pl, wydaje mi się, że kontroler stacji
dyskietek CPC radzi sobie z napędem z PC 3,5", taka zabawa wymaga co prawda
niewielkiej przeróbki, ale nie jest to z tego co wiem jakoś bardzo
kłopotliwe. Niestety nie wiem zbyt wiele o PCW, więc nie powiem, czy tutaj
sytuacja wygląda podobnie.
Wydaje mi się, że ten komputer miał interfejs RS 232, więc może dałoby się
to jakoś połączyć z PC przez kabelek Null Modem?

Pozdrawiam!!!

Atlantis