Re: nie chce mi aktualizować biosu :((

Autor: Pitek <piter.17_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 21:56:31 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości
news:ddleh9$qrr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> no i dobrze, po prostu niektorych fragmentow biosu nie potrzeba bylo
> aktualizowac, wiec nie bylo zapisywane. Wszystko wskazuje na to ze
> prawidlowo zaktualizowales bios, i to nawet 2 razy ;)

tak szczerze mówiąc to chyba z 5 razy ;-)))))

ale to świetnie - dzięki za wyjaśnienie i uspokojenie mnie

pozdr
Pitek

PS.
ale dziwi mnie ta opcja Alt+F2, bo jak już jest zrobione to po co ona,
myślałem że się pojawia, bo nie dokończono aktualizacji za poprzednim razem
{chyba że nowa wersja już tak ma}